Doorgaan naar hoofdcontent

Zoet

Mijn gebruikelijke woensdagochtend-sportschoolmomentje zit er weer op. Nog ruim een uur heb ik voordat ik de meiden van school ga halen. Heerlijk, nog een uurtje voor mezelf. Terwijl ik even geniet van de rust en een lekker kopje cappuccino zat ik me te bedenken met welk haakproject ik eens verder zal gaan. Op dit moment ben ik met zo veel dingen bezig, dat ik soms het overzicht verlies. Er komen wat verjaardagen aan en ook Koningsdag komt dichterbij, dus er staan ook wel een paar deadlines, die deze keuze wat makkelijker maken.

De afgelopen weken was ik in mijn hoofd wat minder bezig met mijn blog, maar meer met allerlei leuke haakprojecten. Zo haakte ik laatst de Call The Midwife Birthday Bunting volgens het patroon van Ellebel.


Heerlijk zoet in twee kleuren roze.


Ik ga weer aan de haak. Heb een fijne dag!

Reacties

  1. Leuke, zoete slinger. Er zijn heel wat meisjes die dol zijn op roze. Zij hangen graag deze slinger op bij een feestje.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk heb je hoor, af en toe gewoon met haken bezig zijn ipv met je blog. Doe ik ook, zou ik meer moeten doen misschien. Dat is én blijft het voornaamste voor ons hé, dat haken!
    Maar je slinger is prachtig, lekker zoet zoals je zelf zegt.
    Veel haakplezier nog met de deadlines!
    Lieve groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lieve slinger. Leuk om weg te geven. Heel erg leuk.
    Geniet van het haken en een fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, die slinger! Mooi roze is niet lelijk ;-). Succes met je andere haakprojecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn van die heerlijke uurtjes he, zo even niks moeten en alleen thuis!
    Wat een leuke slinger, mooie kleurtjes en leuk, met dat patroontje erin.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh onwijs leuke vlaggetjes! Deze ga ik zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geniet-uurtje ... Heerlijk! Ik geniet nu even van zo'n uurtje en zie veel te veel leuke dingen voorbij komen ...
    Mooie vlaggetjes. Ga ik onthouden. Dank voor het delen!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is mooi geworden! Leuk om hier te zien, het "call the midwife"slingertje!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas