Doorgaan naar hoofdcontent

Homemade Christmas gifts

In de aanloop naar Sinterklaas en Kerstmis had ik het met mijn zusje over de inkoopstress rondom alle cadeautjes voor de feestdagen. Met kerst komt zij met haar gezin naar Nederland om de feestdagen samen met ons door te brengen en daarbij komt voor haar ook de eindejaarsafsluiting van haar praktijk. En eigenlijk zijn we hartstikke tevreden met wat we hebben en voegen gekochte cadeautjes voor elkaar qua betekenis daaraan niet veel toe. We zijn vooral blij elkaar weer te zien. En omdat we allebei graag creatief bezig zijn voor onze ontspanning, hadden we bedacht om elkaar dit jaar zelfgemaakte cadeautjes te geven, die speciaal voor elkaar zijn gemaakt.

Zusje wilde graag een mooie hanger voor aan de deur van de linnenkast in "latte macchiato"-kleur.


Het patroon van het hart hou je nog even van me tegoed. Het roosje is van Draad en praat... en de blaadjes haakte ik volgens het patroon in mijn blogbericht Op ieder potje.

 
Omdat ik pas weer los was gegaan met kaarsvet en kopjes, kreeg ze er ook nog een Kopje kaars bij. Handmade with love.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas