Doorgaan naar hoofdcontent

Surprises en meer Sinterklaasgeknutsel

De afgelopen weken begon ik met zo veel nieuwe haakprojectjes en maakte ik eigenlijk te weinig af. Overal liggen bolletjes wol, haaknaalden en patronen. Het overzicht is zoek. Tijd om even wat orde op zaken te stellen en het een en ander af te maken voordat ik met iets nieuws begin.

Daarnaast is er hier in huis volop gewerkt aan surprises en gedichten, ik werkte (mee) aan 4 surprises voor thuis en op school en het resultaat mag er weer zijn.

Voor jongste haakte ik een pietenpet volgens het patroon van Bij Saar en Mien. De muts ging al op naar school en gaat vanavond mee naar de jaarlijkse Sinterklaasvoorstelling in onze plaatselijke schouwburg.


En de meiden en ik tekenden op de ramen. Heel erg leuk om te doen!



 

Reacties

  1. Als je zo niet in de sint stemming komt...leuk die tekeningen op de ramen.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een succes dat ze had met haar Pietenmuts bij de meisjespieten van de Sinterklaasvoorstelling! Zo leuk...

      Verwijderen
  2. Wat leuk gemaakt zeg.
    Ook jullie tekeningen op de ramen zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben de smaak te pakken en nu al zin om kerstversiering op de ramen te gaan tekenen!

      Verwijderen
  3. Wat een leuk blog heb je! Ik ga even lekker neuzen.

    Groetjes, Vera (Geniet van ieder moment)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas