Doorgaan naar hoofdcontent

Okergeel

Het lijkt wel of ik de kleur okergeel op dit moment overal zie. Zo'n mooie kleur vind ik dat. In onze kleerkasten hing er hier en daar al een okergeel item, dat zo mooi combineert met spijker, grijs of donkerblauw. En ook in onze huiskamer druppelt de kleur langzaam binnen. Met een kussenhoes hier en een kaarsje daar.


De combinatie van okergeel met pastelroze vind ik prachtig en het past ook prima in ons interieur. Zo handig, een basis van wit en grijs, zo kun je nog eens variëren met kleuraccenten.



Het patroon van deze onderzetter vond ik op de prachtige blog van Anabelia Craft Design.



Reacties

  1. Wat een mooi gemaakte onderzetter.
    Dit is wel heel fijn garen he?!
    En je hebt gelijk, okergeel is PRACHTIG, helemaal in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik heel leuk. Fijn, niet te kantachtig en zeker niet grof gehaakt. Is echt top! En ja, vind dit eveneens een schitterende (herfst)kleur.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie onderzetter. Wordt helemaal blij van okergeel.
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje! Past perfect met het herfstweer...
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, een heel mooi patroon en een prachtige kleur okergeel! Deze straalt echt, de meeste zijn eerder dof van kleur. Originele combinatie ook, met het roze. Geniet nog van je okergele-roze accenten!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur ...
    En idd een fijne combi met blauw, spijkerstof, maar ook met het rose van jou erg mooi!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Okergeel is een prachtige kleur, één van mijn favorieten. Combineert inderdaad erg mooi met het roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, wat mooi! Jammer dat ik geen getekende patronen kan lezen! :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas