Doorgaan naar hoofdcontent

Zomer

De zomervakantie is achter de rug. Manlief en ik gingen twee weken terug al weer aan het werk en de meiden hebben hun eerste schoolweek achter de rug.

Wat ging de vakantie snel voorbij... We hadden een heerlijk! Twee weken verbleven we op de camping in de Gard in Frankrijk waar we vier en vijf jaar geleden ook al waren. Het was er weer fijn! De meiden vonden gezellige vakantievriendjes en -vriendinnetjes.

We ontdekten mooie, voor ons nieuwe, plekjes als Vézénobre...


Bagnols-sur-Cèze...


en Nimes...


Wat een prachtige stad!


Verder we bezochten mooie plekjes die we al kenden, maar graag nog eens wilden zien...


zoals Uzès...


de markt in Barjac...


en Les Cascades de Sautadet.


In 2011 maakte ik op die plek deze foto van mijn schatten...


En nu, vijf jaar later, maakte ik eenzelfde foto op dezelfde plek.


Ook vierden we de 12e verjaardag van onze oudste.


Met een mooi versierde stacaravan, heerlijke Franse taartjes en gezellige verjaardagsvisite werd het een geslaagd feestje.

Natuurlijk werd er tijdens de vakantie ook gehaakt, maar daarover vertel ik binnenkort meer...

Reacties

  1. Superleuk van die foto van vroeger en nu! Dan besef je nog harder dat de tijd vliegt hé.
    Wat een mooie plekjes daar in Frankrijk... ik kan het goed geloven dat jullie het daar fijn hadden!
    Heb jouw blog anders wel gemist hoor, dus blij je weer te lezen :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, Sigrid. :-) En inderdaad, wat vliegt de tijd. Kleine meisjes worden groot. En wij ouder en grijzer, Haha.

      Verwijderen
  2. Heerlijke vakantie lijkt me. En fijn dat het nog steeds mooi weer is. Heerlijke nazomer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk he, dat nazomerweer, dat kan mij niet lang genoeg duren...

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijke vakantie!
    Die foto van 5jaar geleden en nu, die is leuk!
    Kun je vast wel wat creatiefs mee doe?!
    De rest vd foto's is ook mooi. Das een hobby op zich, fotograferen op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo fijn om te doen, fotograferen. Het maakt je heel bewust van mooie dingen die je tegenkomt, groot of klein. En ook zo leuk om te zien dat onze meiden allebei ook graag mooie plaatjes vastleggen.

      Verwijderen
  4. Mooie sfeervolle foto's! Zo leuk die foto van toen en nu :-) Tsja, moeten jullie er eigenlijk over 5 jaar weer heen hè ;-)
    Ik ben benieuwd naar je haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zouden we eigenlijk wel moeten doen, over 5 jaar weer terug naar dezelfde plek. Dat zou geen straf zijn. :-)

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad, heerlijk die Franse foto's! En leuk die foto van 5 jaar geleden en nu, zo een heb ik er in een Frans park, maar dan met bijna 10 jaar verschil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 10 jaar, dan is het verschil nog veel groter. Misschien moeten we dit maar eens vaker doen, ik vond het wel leuk om te zien.

      Verwijderen
  6. Mooie foto's, ik krijg er haast zin van om naar Frankrijk te vertrekken. Ben benieuwd naar het haakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne, wat een mooi en gezellig blog heb je!! Ik ben zelf ook een hakende Daphne ;) dus ik ga je gauw volgen! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben echt genoten met z'n allen. Leuk, die foto van 5 jaar terug en nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas