Doorgaan naar hoofdcontent

Gunther

Al een hele tijd lagen er een paar bolletjes steenrood garen in mijn voorraaddoos met katoentjes. Ooit kreeg ik ze van mijn moeder. Maar omdat ik niet zo goed wist wat ik ervan moest maken, bleven ze maar liggen. Toen Haak je happy uitkwam, met daarin zo'n leuke vos, herinnerde ik me het garen en bedacht dat dat een prima kleur zou zijn voor de vos. Ik had alleen niet genoeg bolletjes... Dan maar op zoek naar een ander leuk, maar iets kleiner vosje.


En dit werd 'm: Gunther! Wat een heerlijk eigenwijs ontwerp. Ik word er blij van, elke keer als ik naar 'm kijk. Het patroon van Gunther, de knuffelvriend vind je op de website van La Maison Victor.

Reacties

  1. Wat een super leuke Gunther. Erg leuk geworden.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat je daar blij van wordt :) Hij is heel leuk, zijn de bolletjes van je moeder toch goed gebruikt :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt grappig hé! En toepasselijk voor dit herfstseizoen!
    Weer mooi gemaakt!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schatje hoor:D had hem ook al eens gespot, maar helaas nog geen tijd ben ook nog met een deken
    bezig, en een nieuw project sokken haken CAL bij de haakfabriek ook nog nooit gedaan kortom tijd te kort haha maar gaat wel goed komen hoor;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a funny fellow, too cute! Great job, Daphne :-). Have a happy day!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas