Doorgaan naar hoofdcontent

Naar buiten

Schrikken vandaag! Ineens was de tekst van mijn blog bericht Fleur en kleur vervangen door de tekst en foto's van een van mijn andere blogberichten. Hoe het is gebeurd? Ik begreep en begrijp er niets van. Een back-up van het bericht had ik niet. Balen dus!

Omdat het vandaag waarschijnlijk de laatste warme dag van het jaar zou zijn, besloot ik het even te laten rusten en met mijn lieverds de buitenlucht op te zoeken.

Gisteren gingen we met onze jongste het bos in.


We brachten een bezoekje aan Natuurmonumenten...


... en zochten (weer) een geocache.


Vandaag bezochten we met zijn viertjes een mooie natuurspeeltuin.

 
Met het visnetje hadden de meiden weinig succes. Maar wat een geluk, ze troffen bekenden van wie ze een vishengel mochten lenen. En met succes! Veel visjes werden gevangen en natuurlijk weer vrijgelaten.
 
 
Wat een heerlijk plekje. Hier gaan we vaker komen!

Vervolgens naar de verjaardag van een lief vriendinnetje.


Het blogleed was inmiddels door al het genieten en de gezelligheid uit mijn gedachten verdwenen. Thuis gekomen keek ik met een frisse blik naar het verdwenen blog bericht. Ineens bedacht ik mij dat onze oudste zich heeft aangemeld voor het ontvangen van een mailtje bij ieder nieuw blogbericht. En ja hoor, ze had het bericht op haar Ipod bewaard! Mijn trouwe volgster en reddende engel! Lieve schat, deze is voor jou:


Van haken is niet veel meer gekomen. Wel heb ik back-ups gemaakt van al mijn blogberichten. :-)

Reacties

  1. Heerlijk genoten dus van een wss laatste weekend mooi zomers weer :-)
    Blogs leiden soms een eigen leven, heel vervelend en verwarrend, inderdaad het beste is een backup bij te houden voor de zekerheid.
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas